BÜYÜK EĞİTİM PROBLEMLERİMİZ

BÜYÜK EĞİTİM PROBLEMLERİMİZ



Tanım:
            1960 Türkiyesi'nin eğitim problemleri sıralanmaktadır. Eğitim kurumlarının arttırılması, istenilen kalitenin yakalanması ve bu eğitim kurumlarına nitelikli eleman yetiştirilmesi için devletin yapması gereken şeyler olduğu belirtilmektedir.

Ana fikir:
            Türkiye'nin eğitim problemleri vardır ve imkanlar elverişli olmasa bile çeşitli çalışmalar ile bunlar giderilebilir. Öncelikle demokrasiyi çoçukluktan kavratacak bireyleri yetiştirmek gereklidir. Demokrasi bilinci ile büyüyen çocukların kuracakları gelecek daha parlak ve sonuçları daha mükemmel olacaktır.

Yorum:
            Türkiye'nin 60'lı yıllarındaki eğitim sorunlarını görmekteyiz. Yazar o kadar yerinde ve güzel genellemeler yapmıştır ki bugün için bile aynıları geçerlidir.
Yorumlayan: Smntsn
Yazar: Dr. A. Ferhan Oğuzkan
Kaynak: Pedagoji dergisi, No. 1
Ayrıca metin sayfalarının altında belirtilen diğer kaynaklar.

Creative Commons Lisansı
Türkçe Ders Notları ve Ödevleri tüm içeriği by http://turkcedersnotlarim.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-ShareAlike 3.0 Unported License.
Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://turkcedersnotlarim.blogspot.com/p/hakknda.html adresinde mevcut olabilir.
            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder