Staj başvuru dilekçesi örneği

YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ


1988
 
(NEAR EAST UNIVERSITY)
Atatürk  Eğitim Fakültesi
Atatürk Faculty of Education

P.O. BOX 670 LEFKOŞA – MERSİN 10 – TURKEY   TEL : (90) (392) 223 64 64   FAX : (90) (392) 223 64 61

 


Ref No:………………………                                                                                       Date:………………….


......... İlköğretim Okulu Müdürlüğüne,


Üniversitemizin Atatürk Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü 3. Sınıf öğrencilerinden ...............’nın 18 Nisan- 22 Nisan tarihleri arasında TC Milli Eğitim Bakanlığı İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından uygun görülmesi durumunda 32 saat okul ortamını  ve sınıf ortamı gözlem ile ilgili staj görevini bilgilerinize ve onayınıza arz ve rica ederim.




Prof. Dr. Cem Birol
Yakın Doğu Üniversitesi
Atatürk Eğitim Fakültesi
Dekan Ve.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder