Şiir yazmamızı istemişlerdi ben de bir tane yazmıştım :)

Şehri dinlerken…
Karanlık.
Boş sokaklardan geçen içi boş arabalar.
Sürücüsü belirsiz, gittiği yer muamma…
Sanki bir yerlere yetişmek ister gibiler ama
Bu vakitte nereye, kime?
Sabahki telaş kaybolmuş.
Onlarca kadın, yüzlerce çanta, binlerce makyaj,
Nereye saklandılar?
Derken,
Biri geçiyor, telaşı yok belli.
Biraz da aheste… Yürüyor ama iki ileri, bir geri.
Kör kütük sarhoş, beni hiç fark etmedi.
Anlıyorum; fark etmeyi, edilmeyi çok önceleri reddetti.

Gökyüzü mü? Sana göre birkaç yıldız, belki yeni bir dünya, belki de kocaman bir galaksi.
Bana sorarsan üç beş lamba; biri yanar diğeri söner, değersiz hepsi…

Yazar: SMNTSN
Creative Commons Lisansı
Türkçe Ders Notları ve Ödevleri tüm içeriği by http://turkcedersnotlarim.blogspot.com/ is licensed under a Creative Commons Attribution-Gayriticari-ShareAlike 3.0 Unported License.
Bu lisansın kapsamı dışındaki izinler http://turkcedersnotlarim.blogspot.com/p/hakknda.html adresinde mevcut olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder